Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
5 août 2009 3 05 /08 /août /2009 04:35
          Am decolat cu 30 min în întârziere. "Drumul" a fost linistit, copiii destul de calmi, ne-am uitat la un film, la desene animate, am mâncat, am bàut, am avut soare si am ajuns la timp dar obositi. Cele 45 de min timp în care am asteptat pe doamna care ne ducea la apartament, ni s-au pàrut foaaaarte lungi. Am ajuns pe la ora 20 "acasà" si am si plecat sà fac câteva cumpàràturi. Eram frânti iar în supermarket aveam impresia cà totul flota: normal, nu fac des cumpàràturi la douà noaptea (ora Frantei).Doamna-pe nume Gail- care mà ducea la cumpàràturi îmi spune :"Oricum nu luati decât suncà, ouà si lapte pentru micul dejun, restul mai vedeti voi". Eu ràspund surâzând : "Dar noi nu mâncàm asa ceva dimineata"....Da, cre' cà!Exact asta mâncàm de trei zile dimineata: ouà cu suncà.Copiilor (celor mari) le place foarte mult, dar Ludo bodogàne fiindcà am plecat cam ràu cu regimul...Stiu cà cei care lucreazà în gastro vor fi socati în urma acestei màrturii, dar pentru moment ficatul nostru o duce bine.
  Prima zi , ziua Avei-9ani-. Asa cà pentru noi un pahar de vin iar pentru ea un aparat de foto numeric.
Celàlalte zile, ghiciti: visite, somnuri, cumpàràturi si plimbàri linistite. In fine, stiti ce-nseamnà linistit când ai 3 copii pe care îi dor picioarele, sunt obositi, le e foame, le e sete, vor sà cumpere una alta, nu mai pot, îi dor picioarele, sunt obositi, le e foame, ...etc.
Am cunoscut-o pe Adina ( sora Corneliei-pentru cei care n-o cunosc, o prietenà româncà ce se joacà de-a doctorita prin Franta-) care ne-a ajutat sà ne gàsim apartamentul àsta si care acum încearcà sà ne gàseascà un loc de "aterizare" în Chicago. Asa cà le multumim mult amândoura/
Montréal este fàinut, nu cu clàdiri îngràmàdite, n-am avut impresia cà suntem într-un oras asa mare. Cel mai des oamenii vorbesc si franceza si engleza ceea ce ne aranjeazà. Sacha a învàtat primul cuvânt în englezà : dolar. "Am dolari ." Promite bine!
Suntem neràbdàtori sà recuperàm capsula noastrà, dar se anuntà cam complicat. Dupà câteva telefoane si deplasàri la birouri, aflàm cà n-o vom recupera decât sàptàmâna viitoare. Greu, tare greu!
Asa cà Ludo a avut ideea sà plecàm în week-end la prietenii nosrii din Toronto, la care oricum plànuisem sà mergem cu camperul în acest sfârsit de sàptàmânà. Negàsind masinà de închiriat ( càci sàrbàtoare si WE de 3 zile în Ontario) am luat bilete la tren - 2 ore la coadà si 414$c -si am plecat vineri dimineatà sà facem 530 km si ...6 ore de càlàtorie/
Partager cet article
Repost0

commentaires